مجموعه مرغ عشق کلیور

با کلیور مرغ عشق های خود را شاد کنید

مجموعه مرغ عشق کلیور

با کلیور مرغ عشق های خود را شاد کنید

مجموعه مرغ عشق کلیور

مجموعه مرغ عشق کلیور
-----------------------------
خوش آمدید

کانال ما در تلگرام با 3k عضو

morgheshgh_clever

منوی بلاگ
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ب.ظ

کانال تلگرامی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۸

نظرات  (۲)

۲۸ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۴ فرهاد خلیلی

سلام من دو تا جوجه عروس ده روز دارم الان چهارروز خودم سرلاک میدم دو روز بهتر بود وقشنگ سرلاک را میخورنند وچینه دان خالی میشود اما پنج روز که سرلاک دادم الان یک روز گذشته اما چینه جوجه ها خالی نشود وهمش میخوابه بی حال هست وچشاشون به زور باز میکنند نگاه کنی انگار داره میمیره اینجوری شده لطفن راهنمایی کنند چکار کنم ممنونم

۲۸ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۵۵ فرهاد خلیلی

سلام من دو تا جوجه عروس ده روز دارم الان چهارروز خودم سرلاک میدم دو روز بهتر بود وقشنگ سرلاک را میخورنند وچینه دان خالی میشود اما پنج روز که سرلاک دادم الان یک روز گذشته اما چینه جوجه ها خالی نشود وهمش میخوابه بی حال هست وچشاشون به زور باز میکنند نگاه کنی انگار داره میمیره اینجوری شده لطفن راهنمایی کنند چکار کنم ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی